İL BAŞKANLIĞIMIZCA OLAĞANÜSTÜ TOPLANTI DÜZENLENDİ

Toplantılar-1

İL BAŞKANLIĞIMIZCA OLAĞANÜSTÜ TOPLANTI DÜZENLENDİ


Anavatan partisi İstanbul İl Başkanlığı tarafından, teşkilat mensuplarına yapılan olağanüstü toplantı çağrısı ile toplanan teşkilat mensupları 17.11.2025 günü akşamı bir araya geldiler.

Toplantıya Anavatan Partisi Genel Başkan Yardımcısı Ahmet ELHAKAN' nın katılması İstanbul İl teşkilatı tarafındna heyecan ve coşku ile karşılandı.
Konuşulacak, tartışılacak ve öğrenilecek taze bilgilerin olması, teşkilat tarafından memnuniyetlikle karşılandı. 

Toplantının ana konusu;
Partinin kısa zamanda kazandığı yükseliş ivmelerinin kontrollü takip edilmesi, teşkilat mensuplarının daha çok disipline yönelik tutumlarının arttırılması ve iç büyümenin kontrollü güç haline getirilmesine yönelikti.

Genel merkez tarafından verilen talimatların kusursuz olarak yerine getirilebilmesine yönelik oluşturulan ekiplerin, İstanbul' da daha fazla güçlenerek sahada etkili olması gerektiği vurgulandı.

Genel merkezin organizasyonu ile metropoller ve çeşitli Anadolu illerindeki faaliyetlerin ANAP' ın 1983 ayak seslerine benzediği vurgulandı.
Yapılan son iki aylık çalışmaların meyvelerinin bu kadar çabuk vereceğinin tahmin edilemediğini,  bu hızlı büyüme karşısında  kadroların daha etkin çalışarak bu gücün doğru yönetilmesi gerektiği belirtildi.



Toplantıya misafir olarak katılan, Anavatan Platformu / Taurgut ÖZAL platformu yöneticilerinden ve eski İstanbul il başkan yardımcılarından Sayın Mehmet SAK, iyiniyet ve tecrübelerini bizlerle paylaşması bize güç ve onur verdi.

Sayın Mehmet SAK yaptığı konuşmada ;
ANAVATAN PARTİSİ' nin genlerinde hiç bir erozyon olmadığını vurguladı.
43 yıllık  ANAP geleneğinin ülkeye faydalarının devam ettiğini, teşkilatlarımızın unutmaması gerektiğini söyledi.
İl Başkanı  Bülent YILDIZ, katılımlarından dolayı, Sn. Mehmet SAK'a  bizzat teşekkür etti.



Genel Başkan Yardımcımız Sayın Ahmet ELHAKAN yaptığı konuşmada;
Partimiz ve Genel Başkanımız Sayın İbrahim ÇELEBİ'nin geliştirdiği politikaların, ülke gündemi ve menfaatlerine yönelik uzun vadede büyük katkılar sağlayacağını ve bu politikaların dört eğilim diye adlandırdığımız çevrelerce kabul gördüğünü, desteklendiğini söyledi.
Partimiz iç kadrolarının her gün yenilenerek daha ileri seviyelerde donanımlarla ülke siyasetine değer kattığını söyleyen ELHAKAN, bundan sonra ki süreçlerin tamamında ANAVATAN PARTİSİ olmadan ülkede siyasetin şekillenemeyeceğini, halkımız tarafından somut söylemlerle belirtildiğini dile getirdi.
Bundan sonra ki tüm yönetimsel alanlarda, partimizin söz hakkına sahip olması için mecliste temsiline yönelik her türlü çalışmanın yapıldığını, gerektiğinde çeşitli itifaklar ile bunu başaracaklarını, buradan duyurduklarını söyledi.



İl başkanı Bülent YILDIZ, yaptığı konuşmada;
İstanbul teşkilatlanmasında büyük efor sarfettiklerini, İstanbul ilinin Türkiye siyasetinin aynası olduğunu vurguladı.
İstanbul haricinde, çeşitli illerin yapılnmasına da destek verdiklerini söyleyen YILDIZ, bazı illerimizin de yeniden yapılanmasında aktif görev aldıklarını belirterek, sadece İstanbul İl Başkanı olmamız ve MKYK üyesi olmamız yetmez. 
Elimizin ulaşabildiği her alanda görev alacağız ve laiki ile bu görevleri ifa edeceğiz.
İstanbul iline yeni kazandırdıkları ilçe başkanları ve il yönetim kurulunda ki arkadaşları da tanıtarak konuşan İl Başkanı, bundan sonra boşa harcayacak bir dakikamız yok!
Bizimle yol yürüyeceklerin başımızın üzerinde yeri var.
Fakat çalışan kadrolarımızın emeğine gölge düşüren her kim var ise teşkilat içerisinde pasife çekilecek veya ihraç edilecektir.
Bu tavır ve hareketler ile bizim kaybedecek zamanımız yoktur.
Görevlerini doğru yapmayanlar lütfen kenara çekilsin!
Aksi halde, teşkilat başkanlığımız ve disiplin kurulumuz gereğini anında yapacaktır. Bundan hiç kimsenin şüphesi olmasın dedi.